Учителю биологииПятница, 24.05.2019, 05:54

Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | Каталог статей | Регистрация | Вход
Меню сайта

Категории раздела
Календарно-тематическое планирование [7]
Тесты [4]
Конспекты уроков [8]
Дидактический материал [7]
Разное [15]
Учителю на урок [20]
8 клас [3]

Мини-чат

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Облако тегов

Прогноз погоды в городе Гайсин Прогноз погоды в городе Гайсин Locations of visitors to this page конкурс сайтов Методические разработки для учителя, софт для учителя  Репетитор: Химия + Биология. Минск. Скачайте бесплатно литературу и файлы, закажите котрольную, курсовую, дипломную работу или домашнее задание. Запишитесь на занятия к репетитору
Главная » Статьи » Уроки биологии » Тесты

Зоологія
Тема. Тип Хордові. Клас Земноводні. Клас Плазуни.

1 варіант

Тести групи А (правильним може бути тільки один варіант відповіді)

1. Позначте назву тварини, що належить до ряду Хвостаті земноводні: а) ставкова жаба; б) піпа;
в) тритон звичайний; г) кумка.
2. Вкажіть, скільки шийних хребців має тритон звичайний: а) один; б) два; в) три; г) чотири.
3. Позначте тип запліднення земноводних: а) внутрішнє; б) зовнішнє; в) вони гермафродити;
г) правильна відповідь відсутня.
4. Очі плазунів пристосовані до наземного способу життя оскільки вони захищені повіками:
а) однією; б) двома; в) трьома; г) повіки у них відсутні.
5. Позначте назву представника ряду Лускаті: а) ропуха; б) гавіал; в) тритон; г) гюрза.
6. Вкажіть, у яких плазунів виражена турбота про нащадків: а) сірого варана; б) водя-ного вужа;
в) слонової черепахи; г) хамелеона.

Тести групи Б ( правильними можуть бути від 1 до 4 варіантів відповідей)

7. Вкажіть ознаки , що є спільними для риб та пуголовка: а) наявність бічної лінії; б) одне коло кровообігу; в) наявність зябрових кришок; г) двокамерне серце.
8. У жаби очні яблука беруть участь у проковтуванні їжі. Це пояснюється тим, що:
а) так здобич легше проковтнути; б) це пов’язано з особливостями кріплення язика до дна ротоглотки; в) інакше здобич може втекти; г) це чергова загадка природи.
9. Вкажіть ознаки відмінностей органа зору земноводних та риб: а) мають повіки; б) сприймають кольори; в) реагують лише на рухому здобич; г) є кришталик.
10. Вкажіть функції яйцевих оболонок плазунів: а) захист зародка; б) запас води для зародка;
в) забезпечують газообмін зародка; г) забезпечують поживними речовинами зародок.
11. Вкажіть ознаки, що сприяли плазунам опанувати суходіл: а) внутрішнє запліднення; б) наявність яйцевих оболонок; в) шкіра вкрита зроговілими лусками; г) легеневе дихання.
12. Вкажіть ознаку, що НЕ притаманна плазунам: а) трикамерне серце; б) прямий тип розвитку;
в) хребет поділений на три відділи; г) мають три повіки.

Завдання 13, 14, 15, 16, 17 мають на меті встановлення відповідності. До кожного рядка, позначеного буквою, доберіть відповідник, позначений цифрою і впишіть її в таблицю

13. Установіть відповідність між назвами складових скелета та цифрами, що відповідають їм на малюнку 21.
А – грудний відділ хребта;
Б – плечова кістка;
В - стегно.

Мал.. 21
14. Установіть відповідність між складовими кровоносної системи та цифрами, що відповідають їм на малюнку 22.
А – ліве передсердя;
Б – артерія;
В – мале коло кровообігу.

мал.. 22 15. Установіть відповідність між твердженнями, що характеризують тварину та її назвою.
А – має видовжене тіло, хвостовий відділ добре виражений, наявне шкірне дихання, передні та задні кінцівки розвинені однаково;
Б – тіло коротке, задні кінцівки розвинені набагато краще за передні, часто з плавальними перетинками між пальцями, хвостовий відділ хребта перетворився на єдину хвостову кістку - уростиль;
В – червоподібне тіло цієї тварини пристосоване до риючого способу життя, кінцівок немає, а очі дуже маленькі. 1 – хамелеон;
2 – черепаха;
3 – кільчаста черв’яга;
4 – тритон;
5 – крокодил;
6 - гримуча змія;
7 – жаба.


16. Установіть відповідність між органом та притаманними йому функціями.
А – нирки;
Б – серце;
В – печінка;
1 – бере участь у перетравлені їжі;
2 – забезпечує процеси газообміну;
3 – забезпечують виведення з організму надлишку води, солей;
4 – сприяє руху крові по судинах;
5 – відбувається всмоктування поживних речовин у кров;

17. Установіть відповідність між твердженнями та цифрами на малюнку 23.
А – тритон гребінчастий;
Б – очкова змія;
В – морська черепаха.

У завданні 18 розташуйте варіанти дій (подій) у правильній послідовності. Запишіть букви, якими позначені дії (події), у таблицю. Перша дія має відповідати цифрі 1 у таблиці, друга – цифрі 2 і т.д.

18. Визначте послідовність подій під час надходження повітря до легень плазунів.

А – надходження повітря у легені;
Б – збільшення об’єму грудної порожнини;
В – надходження повітря у бронхи;
Г – надходження повітря у трахею;
Д – скорочення міжреберних м’язів

Категория: Тесты | Добавил: A_N_R_I (30.05.2009)
Просмотров: 1968 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 4.5/4 |
Всего комментариев: 1
1 Юра Шаюк  
дуже корисний сайт!

Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входа

Поиск

...

...
Все для учителя биологии

Наша кнопка:

Друзья сайта
  • Уроки биологии
  • Биология. Краеведение
  • Сайт учителя химии
  • Биохимик
  • Сообщество uCoz
  • }{имия-наука о прекрасном!  Сайт учителя биологии 3500 разработок для учителя  Заступник з виховної роботи Кіровська загальноосвітня школа I-III ступенів № 2
  • 304 кабинет
  • Відділ освіти Кіцманської РДА
  • Сайт учителя химии

  • Реклама



    A_N_R_I - 2019 Конструктор сайтов - uCoz